THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

sâmbătă, 17 octombrie 2009

Putin ciudat

Mi-e bine asa, in lumea mea... dar stau si ma intreb de ce naiba zilnic trebuie sa ma lovesc de persoane care imi cer disperat sa le adopt gandirea si modul de viata. In fond, cui ii pasa cum traiesc, cum iubesc...cum privesc? Nu stiam ca exista un tipar dupa care trebuie sa ne ghidam pentru a parea ok, si sincer, nici nu-mi pasa. La sfarsitul zilei, eu trebuie sa ma suport, mie trebuie sa-mi dau explicatii pentru ziua ce a trecut, nu celor care cred ca cei din jur sunt simple obiecte de manipulat. Nu traim prin viata altora.. si nu invatam din experientele altora... iar eu nu dau doi bani pe cei care nu isi pot trai viata decat barfindu-i pe altii. E putin amuzant sa vezi pe cineva cum se agita sa afle, apoi sa dezbata, sa comenteze subiecte care nu ii implica in niciun fel. Lasati amintirile altora si claditi-le pe ale voastre... viata nu o traim de doua ori, o data pentru altii si alta data pentru noi. Oare timpul vostru nu e la fel de pretios ca al meu? Sau nu aveti cu ce sa-l umpleti? Nu traiesc in salbaticie, si stiu cum sa tin cont de parerea celor din jurul meu, dar doar atunci cand e cazul. In rest, nu fac decat sa ma minunez... si m-am cam plictisit. Am momente cand pur si simplu explodez, nu pentru ca mi-ar pasa, sau pentru ca ma afecteaza in vreun fel... ci pentru ca nervii mei nu mai suporta atata greutate inutila. Incercati sa nu mai generalizati si sa atasati un tipar social imbecil tuturor celor care nu corespund ideilor voastre. Si voi sunteti la fel, dar in ochii altora. Traim intr-o societate, in comunitati mai mici sau mai mari...dar traim impreuna, nu unul prin altul. Pentru tine randurile astea sunt cuvinte citite si uitate in secunda urmatoare... pentru mine sunt lucruri care din clipa in care sunt rostite, nu mai pot fi uitate. Smile ! Din fericire, avem viata pe care ne-o alegem, nu cea pe care o meritam.